Jenta bak bloggen Middager Lunsj Desserter Snacks & drikke Cupcakes & kaker

Sushi for to



Vi var over gjennomsnittet sultne i dag, s da ble det 32 biter p deling. Sunt og nydelig godt!



... Ingen kommentarer

Fruktfrokost og plantemelk

Dagens frokost ble en banan, et eple, en sweetiefrukt og soya-sjokolademelk! Et av rets nyttrsforsetter er dra ned p animalske produkter og opp p vegetabilske! :)



... n kommentar

Blue cheese salad

? En halv rdlk

? En liten pre

? 50 gram rde druer

? 50 gram agurk

? En neve isbergsalat

? 35 gram blmuggost (1/4 pk bl castello)

Kaloriinnhold: Ca 250 kcal



2 kommentarer

Bakt stpotet p 15 minutter

Ta en middels stor stpotet, stikk masse hull i den med en skarp kniv eller gaffel, og ha p full styrke i mikroen i 15 minutter. Mens stpoteten er i mikroen, skjrer du opp de grnnsakene du vil ha til. Jeg tok mais, rdlk, tomat og agurk. Nr poteten er ferdig og myk, skjr et stort kryss midten og press inn kantene med fire fingre. Ha i en klatt smr, salt, pepper, grillkrydder og grnnsaker!



2 kommentarer
Les mer i arkivet Januar 2015 Januar 2014 November 2013




Malin Andrea, sunne matoppskrifter. Jeg har allerede gtt ned ca. 25 kg, og publiserer oppskrifter, mattips og ellers ting om kosthold og trening som andre vil ha nytte av. Drmmen er en sunn og godt trent kropp! Snuser ogs p tanker om utdannelse i ernringsfysiologi etterhvert.



+ Legg meg til som venn

Sk i bloggen



KATEGORIER

ARKIV

SISTE INNLEGG

DESIGN

  • Albiss.blogg.no
  • hits