Jenta bak bloggen Middager Lunsj Desserter Snacks & drikke Cupcakes & kaker

Sushi for to



Vi var over gjennomsnittet sultne i dag, så da ble det 32 biter på deling. Sunt og nydelig godt!



... Ingen kommentarer

Fruktfrokost og plantemelk

Dagens frokost ble en banan, et eple, en sweetiefrukt og soya-sjokolademelk! Et av årets nyttårsforsetter er å dra ned på animalske produkter og opp på vegetabilske! :)



... Én kommentar

Blue cheese salad

? En halv rødløk

? En liten pære

? 50 gram røde druer

? 50 gram agurk

? En neve isbergsalat

? 35 gram blåmuggost (1/4 pk blå castello)

 

Kaloriinnhold: Ca 250 kcal



2 kommentarer

Bakt søtpotet på 15 minutter

Ta en middels stor søtpotet, stikk masse hull i den med en skarp kniv eller gaffel, og ha på full styrke i mikroen i 15 minutter. Mens søtpoteten er i mikroen, skjærer du opp de grønnsakene du vil ha til. Jeg tok mais, rødløk, tomat og agurk. Når poteten er ferdig og myk, skjær et stort kryss midten og press inn kantene med fire fingre. Ha i en klatt smør, salt, pepper, grillkrydder og grønnsaker!



2 kommentarer
Les mer i arkivet » Januar 2015 » Januar 2014 » November 2013




Malin Andrea, sunne matoppskrifter. Jeg har allerede gått ned ca. 25 kg, og publiserer oppskrifter, mattips og ellers ting om kosthold og trening som andre vil ha nytte av. Drømmen er en sunn og godt trent kropp! Snuser også på tanker om utdannelse i ernæringsfysiologi etterhvert.



+ Legg meg til som venn

Søk i bloggen



KATEGORIER

ARKIV

SISTE INNLEGG

DESIGN

  • Albiss.blogg.no
  • hits